PRODUK TERLARIS !!!

PRODUK TERLARIS !!!
C-PINTRASS
Tingkatkan ingatan, IQ, EQ dan daya tumpu pelajar. Membantu mengurangkan stress sesuai untuk sesiapa sahaja!!!!

60 biji/botol

1 botol = RM 12.50/ botol + RM 4.00 (pos)
2-4 botol = RM 12.00/ botol + RM 4.00 (pos)
5-9 botol = RM 12.00/ botol + RM 5.00 (pos)
10-29 botol = RM 10.00/ botol + pos percuma
30-49 botol = RM 9.50/ botol + pos percuma
50-99 botol = RM 9.00 / botol + pos percuma
100 botol dan ke atas = Harga boleh runding

Maklumat lanjut klik pada gambar.

GIYNTOR PLUS TONGKAT ALI WITH ROYAL JELLY & GINSENG

TESTIMONIAL

Posted 9:07 PM by TEMAN ENTERPRISES in Labels:
En. Abdul Saumat (Negeri Sembilan)

Setelah menggunakan C-PINTRASS selama 3 bulan, anak saya NurAlia Maisarah umur 4 tahun lebih telah pandai mengeja sukukata dan setelah berumur 5 tahun telah pandai mengeja dan menulis buku-buku tadika. Alhamdulillah kini anak saya cergas dan pintar. Dia sering mendapat hadiah didalam kelas kerana pencapaian pelajaran yang baik. Anak saya masih mengamalkan C-PINTRASS hingga kini.

Pn Anum

Saya mempunyai dua orang anak, Anis Suraya 5 tahun dan Najwa Balqis 6 tahun, anak saya telah mengamalkan C-PINTRASS selama 3 bulan dan keberkesanannya memang bagus sekali. Dari apa yang saya lihat perubahan anak saya ialah dia mendengar arahan saya apabila saya mengajar A,B,C dan mahu mengikut kata-kata saya, anak saya juga semakin petah menyebut huruf dengan betul (tidak pelat), dan apa yang lebih mengembirakan saya, anak saya belum lagi masuk ke pra sekolah ataupun tadika sudah pandai membaca, kini anak saya kuat daya menghafal, aktif dan gemar membaca buku-buku cerita.


En. Khairuddin
Anak saya Ahmad Nazirul menigkat pencapaiannya dalam pelajaran setelah mengamalkan C-PINTRASS selama 5 bulan. Walaupun duduk di kelas terakhir, pelajaranya menigkat 10% setiap bulan hingga ke UPSR mendapat 3A 2B serta mendapat Anugerah Cemerlang iaitu Anugerah Tunas Harapan dan Anugerah Pencapaian Mendadak tahun 2004. Mindanya kini lebih berkembang dan kreatif serta pintar. Kini anak saya di MRSM dan masih mengamalkan C-PINTRASS

Asiah (UiTM)

Saya telah mengamalkan C-PINTRASS lebih daripada 1 semester, daya ingatan dan hafalan saya menjadi lebih bagus. Keyakinan untuk berjaya semakin menigkat. Pada semester 4 & 5 dalam kursuS peringkat diploma saya telah mendapat Anugerah Dekan 2 kali dengan pointer 3.93 dan 3.54. Manakala kursus pada peringkat ijazah sekali lagi saya berjaya mendapat Anugerah Dekan. Alhamdullilah, C-PINTRASS banyak membantu dari segi menigkatkan keupayaan minda dan kejayaan saya. Saya mengamalkan C-PINTRASS untuk menguat dan mengekalkan keyakinan dan daya tumpu. Terimakasih C-PINTRASS


Aleya (PJ)

Saya selalu tertekan (Stress) bila berhadapan dengan fail yang banyak dan kerja di pejabat. Fikiran saya kini tenang setelan makan CPINTRASS saya dapat berhadapan dengan kerja yang banyak, dan baik serta tenang.


Pn Zuraidah

Saya salah seorang pengamal pil vitamin C- PINTRASS, dah 3 bulan saya mengamalnya Alhamdulillah keberkesanan pada diri saya begitu berbeza sungguh. Saya merasakan masalah hal-hal keluarga, kerenah anak-anak saya, dapat saya hadapi dengan tenang, hilang rasa stress, tak mudah lupa, malah bertenaga apabila berhadapan dengan kerja rumah yang banyak. Terima Kasih C- PINTRASS kerana memberi saya perubahan yang terbaik.


0 comment(s) to... “TESTIMONIAL”

0 comments: